Oh I wish This Could Be Real

Tisdag den 29/11-11

Sitter här likt en zombie och känner hur ögonen liksom faller igen åter och åter igen, men jag måste plugga - plugga, plugga, plugga! Har samhällsprovet på fredag, som jag säkert skrivit om tidigare och det känns som att det börjar sitta nu. Så som BNP, Inflation, Världshandeln och sådant spännande..
Var idag och sjöng i Bureå kyrka, som för övrigt är en utav de vackraste kyrkorna jag har varit i! Himmel vilken fantastiskt vacker kyrka. När jag i framtiden förhoppningsvis gifter mig, kommer denna kyrka att stå på listan över kyrkor att vara i - helt klart! Hur som helst var det lika trevligt som alltid och vi fick mycket beröm även denna gång!
Jag som var innerligt glad över att snön hade kommit, omän det var lite. Nu är det plusgrader ute och det känns som september igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback