This year to save me from tears I'll give it to someone special

Måndag den 21/11-11

Godkväll! Sitter här och har nyss duschat. Haft fullt upp hela kvällen med luciarep och plugg, så det är skönt att kunna sätta sig nu och bara andas och ta det lugnt. Imorgon har jag sovmorgon, så jag ska lägga mig tidigt och verkligen sova ut. Hände nämligen en liten incident i morse.. Närmare bestämt vid halv nio.

Ligger och sover och drömmer så fint(antar jag).
Mobilen ringer(läs: Supermassive Black Hole - Muse)
Jag: Eh...hallå?
Person: Ja hallå, jag kommer från *** och jag undrar om du är sugen på ett erbjudande?
Jag: Vänta..va?
Person: Ja, jag har ett erbjudande till dig!
Jag: Jahaa...?
Person: Jag kan nämligen erbjuda dig en utomlandstripp för en billig slant!
Jag: Inte nu, jag sover!
*klick*

Så spännande blev min morgon! Kan säga att jag inte var överlycklig, men det fick mig helt klart att vakna till. Varför ringer de så jäkla tidigt på morgonen för?! Visserligen hade jag ju sovmorgon och han kanske ansåg att alla skulle vara på arbetet/skolan, men då hade jag haft lektion? Näe, ibland förstår jag inte det där..
Nu ska jag bara vänta på att mitt hår ska torka, sedan ska jag hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback