A song that goes on and on

Onsdag den 26/10-11

Så var den stora dagen inne. Den fantastiska, nervösa, nervkittlande, spyfärdiga, mirakulösa och alla andra spektakulära ord som kan beskriva en uppkörningsdag. Gjorde klart teoriprovet förra torsdagen och enda sedan dess har jag varit nervös och inte sovit särskilt bra på nätterna, men nu har jag jag tagit körkortet, som så många utav mina vänner nu har gjort. Visserligen har jag inte fått själva "kortet" än, men jag får nu köra lagligt i hela sverige and that feels gooood!
Har för övrigt varit ut på min första tur. Skulle köpa en farsdagspresent med mor min, så då fick jag äran att köra. Visserligen kändes det inte jättekonstigt, i och med att jag hade en förälder bredvid mig, men imorgon då jag ska till sånglektionen, då jäklar!
Men slut på det roliga. Nu ska jag sätta mig med kemin och plugga till provet som är på fredag. Kan bli minst sagt spännande, men då det är gjort, ja då har vi lov i en hel vecka. Inte fel på något vis!

Kommentarer
Postat av: linn

Lilla maddie har blivit stooor!

2011-10-27 @ 09:21:04
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: hanna

Grattis till körkortet!!!:D du tog det före mig haha... jag har bara övningskört tre gånger i hela mitt liv :')



Med mig är det bra faktiskt! eller det hade ju suttit fint med ett jobb. Är arbetssökande just nu så... hehe men annars är det bara toppen! Själv då=D? kram

2011-10-27 @ 13:56:01
URL: http://hannafjellstedt.blogg.se/
Postat av: HANNA

Åh ja , du går iaf skola... jag saknar skolan ): Och jag har sökt på fritids med får bara tillbaka att jag har fel utbildning... gick ju media.. MEDIA SUGER:D

2011-10-27 @ 16:42:23
URL: http://hannafjellstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback