Come and play that funky music baby

Söndag den 15/10-11

God förmiddag! Har nu suttit och skrivit på psykologin, men tar ett avbrott för att få rensa tankarna lite. Har även hunnit plugga på fysiken, så man börjar känna att huvudet är lite borta.
Gårkvällen var minsann intressant. Började med att Viktor och Ville kom hit, såg på en film och efter det kom Alle och efter ett tag Adam. Då for vi ut med bilen och körde omkring lite i stan. Grabbarna fick för sig att fara och bada bastu mitt i natten och bara ta det lugnt, vilket de lyckades övertala mig till att göra också. Så sagt och gjort, efter att ha väntat på att Pontus även skulle anlända, for vi iväg till kanotudden och bastun efter halv två på natten(?). I och med att jag var ensam tjej fick jag då byta om helt själv i mitt omklädningsrum. Var sannerligen intressant då det ligger ut mot skogen. Så vissa tankar flög i huvudet. Typ att någon mördare skulle komma eller liknande.
Därefter trängde vi ihop oss i den lilla bastun och hade det riktigt gemytligt. Fortsatte sedan att prata utanför innan vi bytte om och satt oss i gymmet för att ta det lugnt. så kring halv fyra fick jag skjuts hem av Ville och jag kan säga att jag var en aning trött. Så det var i princip bara att slänga sig i sängen och försöka att få så mycket sömn som möjligt.
Nu ligger jag här i min säng och känner att jag måste fortsätta med psykologin. Sedan blir det en storstädning av mitt rum och hela övervåningen, efter det får vi se vad kvällen har att erbjuda. Kanske blir det en prommis?
För övrigt saknar jag denna brud som nu är i Australien och kommer att vara borta ett bra tag till..

Kommentarer
Postat av: Erica

Åå vad glad jag blev! visste du att jag läser din blogg ibland, för att få skellefte saknad och kolla läget med dig! hoppas allt är bra massssssa kramar

2011-10-18 @ 06:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback