I'll catch a grenade for ya

Tisdag den 4/10-11

Kommentarerna väller in ser jag. Statistiken är på sin högsta höjd och jag tjänar pengar på min blogg - kanske inte. Ingenting som jag hade tänkt mig heller, speciellt inte då ni bara får ta del av mitt rätt halvtråkiga liv. Jag, i egen hög person, anser väl inte att det är sådär fruktansvärt tråkigt. Men om man ska jämföra med de större bloggarna så som Kissie eller Kenza, så är mitt liv gaaanska tråkigt, eller hur?
Började med att jag hade sovmorgon till 12.25, men jag for in tidigare för att köpa mig ett par jeans och sedan möta upp Elin för en lunch på stan. Mycket gemytligt! Därefter hade vi svenska, där jag blev en aningen attackerad av Elmira. Jag har Filip som vittne om jag skulle vilja anmäla henne, känns bra (Y). Efter det hade vi baldershowen där vi började spåna på musiken. Vi är en minsann spännande musikgrupp som jag tror kommer att göra bra ifrån sig, kan man hoppas. Därefter hade vi matte och efter det löpte jag och Elmira till bussen, för att komma hem så fort som möjligt.
Ikväll har jag spenderat tid med svenskan, biologin och psykologin. Min far kom även hem från England idag och han tog med sig en sannerligen spännande sak därifrån. Kan visa en bild på det senare om ni skulle vilja det? Hintar alltså om några kommentarer här..
Nu ska jag bege mig mot sängen, som jag alltid nu för tiden avslutar mina inlägg.

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Vad är det för något? :D

2011-10-04 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback