I'm out of time just cause I'm thinking about you

Söndag den 30/10-11

Godkväll! Har nyss ätit mig en go middag i form av tacos, men före såg jag på film med Linn. Åt popcorn och godis och hade det riktigt trevligt! :)
Igår blev det en minst sagt annorlunda kväll då jag och Ville for till Alle för at bli bjuda på tårta, sedan hämtade vi upp Pontus och Simon för att fara och basta. Dock gick inte det vägen då säkringen hade gått, vilket vi i samma veva träffade på Moa och Jonte. Efter ett tag kom även Marcus och kände för att umgås lite, så vi for hem till Marcus för att se film istället. Filmen var för övrigt galet dålig och dryg att se på, så jag höll på att släcka mina ögon. Vilket kanske inte var så bra då jag var chauffören. Hur som helst tog vi oss helskinnade hem, jag hoppade i säng och sov länge och njöt av att klockan skulle ställas tillbaka en timma = mer sömn!
Nu ikväll ska vi strax fara till min broder och gratulera min brorson Alvin som idag fyller ett år! Kan inte fatta att han har blivit så stor och att jag snart ska bli faster igen! Känns rätt overkligt, men jag har ju blivit det två gånger nu, så tredje gången gillt kanske man ska säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback