Map of Problematique

Lördag den 1/10-11

Så är vi nu inne på oktober och tiden bara rusar iväg. Snart ska man börja fundera på vad man önskar sig i julklapp, klä sig tokmycket då man ska gå till bussen och trå pepparkakor i massor. Jag har redan börjat lyssna på jullåtar så smått, var dock inte lika tidig som förra året då jag började i augusti?
Har idag varit mycket effektiv då jag har pluggat 2½ timma på biologin som vi har prov i på fredag samt varit ute på en löptur, så duschen efter det satt sannerligen bra där den skulle! Sitter nu här och ska snart bege mig till Felicia där hon och Rebecka har fixat en delikat middag - just for me! Det är nämligen deras födelsedagspresent till mig och jag är verkligen peppad på att få spendera denna lördagskväll med mina brudar! Tar med mig kameran, så jag hade tänkt knäppa några bilder, som kanske kommer upp på bloggen senare!
Ha en superfin kväll läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback