See you again in my dreams

Torsdag den 27/10-11

Idag har dagen varit en sådan dag då allting bara känns fruktansvärt jobbigt. En sådan dag som man kallar "vakna på fel sida av sängen"-dag. Biologilabben var jobbig, fysiklabben gick inte och fysiken var som vanligt riktigt jobbig. Kan ni tänka er att jag var på ett ganska dåligt humör? Eh, jo jag skulle nog vilja påstå det. Men jag försökte att hålla humöret uppe ändå.
Är nu hemkommen efter sången och en till sak....nämligen en luciaaudition! Min faster anmälde mig nämligen till en Luciatrupp som varje år hålls och anordnas av Norran(den lokala tidningen om det finns några utanför Skellefteå som läser min blogg). Blev rätt chockad då de ringde och frågade om jag ville komma och sjunga för dem. Som jag kanske har skrivit har jag ingen änglalik röst, mer soul/blues som då kanske inte passar i en luciatrupp. Dock verkade det som att de gillade mig skarpt, men man kan inte ta ut något i förväg. Så vi får se hur detta slutar. Får veta på lördag eller söndag om jag har gått vidare eller inte. So we'll see helt enkelt! ;)
Nu ska jag åter sätta mig med kemin, för sista gången på ett tag. Ingenting jag direkt föredrar, men det får gå vägen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kul! Hoppas att du går vidare! :D Vad sjöng du för låt?

2011-10-28 @ 19:20:24
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback