That I just want you to know

Onsdag den 5/10-11

Hallå! Hade nyss besök av min bror och hans familj vilket inkluderade såklart Alvin. Fick kommentarer som "Hon kommer att ta honom ifrån oss" och "Ska vi bort, så är det hon som blir barnvakt.". Kändes bra att få en sådan pass respons. Är nog lite småkär i lillpojken.
Imorgon har vi sovmorgon till 11.50 och slutar 12.55. Känns riktigt riktigt skönt kan jag meddela er! Går jag fortfarande natur? Känns inte riktigt som det. Gäller att njuta då dessa tillfällen kommen helt enkelt!
Jag fick en ynka kommentar på det förra inlägget, men det är trots allt en kommentar. Så jag lovar att jag ska ta ett kort på den så snart som möjligt!
Bjuder på våran klassbild för trean. Det som är vanligt just för det är ju att man kan välja att klä ut sig, komma som man inte brukar eller dylikt. Så vad tror ni var vårat tema?

Kommentarer
Postat av: Ramona

Det är ju för vackert alltså

2011-10-06 @ 12:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback