When we stand together

Måndag den 31/10-11

Godmorgon! Vi är nu inne på sen sista dagen av oktober och det känns minsann märkligt. Nu måste man börja oroa sig för julklappar och annat som hör julen till. Dock längtar jag tills snön faller, då ska skotern startas!
Fick igårkväll besök av Adam. Han pratade om ett pyjamasparty med Teddybjörnen Fredriksson, men så blev det väl inte riktigt. Efter ett tag kom även Alle, Ville och Pierre. Satt och pratade ett tag innan vi bestämde oss för att se en skräckis. Kan säga att det är jobbigt att vara ensam tjej och se skräckfilmer. Pierre gav mig även men för livet, så jag trodde att jag skulle dygna i och med att jag var så rädd, men jag lyckades somna så gott och nu sitter jag här, fit for fight inne i schtan med Elmira. Därefter blir det att fara ut och fota, blir kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback