You're out of touch

Lördag den 29/10-11

God förmiddag! Hur står det till? Med mig är det bara bra, lite halvhängig i och med förkylningen och för lite sömn i natt, men jag klagar inte! Hade en heltrevlig kväll igår med Olivia, Hanna, Viktor och Ville. Spelade lite spel, snackade, tittade på tv och hade det helt enkelt riktigt gemytligt!
Idag har jag varit ute och utnyttjat mitt körkort till fullo(som jag för övrigt fick igår? Gick riktigt riktigt snabbt!). Körde in till stan och fixade lite kläder inför tisdag då det vankas Halloweenfest, en aning sent, men bättre än aldrig! Därefter fikade jag och mor min på stan och hade det riktigt trevligt! Fick även med mig lite grejjor hem, men jag visar endast två och det andra hör till outfiten..
För övrigt fick jag ett samtal idag från de som håller i luciatruppen och tro det eller ej, men jag kom med!
En låda, passande till jul där man kan ha godis i (som texten i och för sig klargör rätt bra..). Jag har dock valt att ha mitt "vanliga" godis där, som ni ser en gnutta av.
En liten del av min outfit som jag skrev, så ni får gärna lägga en kommentar och gissa på utklädnaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback