I am in misery, there ain't nobody who can comfort me

Torsdag den 22/9-11

Godkväll! Har just nu suttit med psykologin ett tag, samt gjort biologi och kemi. Känns som att det börjar komma igång nu. Har varit för slappt på senaste tiden, så snart kommer alla prov på samma gång och det känns som "vanligt" att gå natur. Dagen har gått fort med en sovmorgon till 9.40, dock med en och en halv timmas kemi som inte var särskilt intressant. Därefter lunch och efter det fysiklektion som gick förvånansvärt bra!
Efter det gjorde jag min plikt som myndig och införskaffade mig en internetdosa för att kunna betala räkningar via internet, ett VISA kort och lite annat smått och gott som kan vara bra nu när man är sk. "vuxen". Strosade sedan runt på stan en liten stund innan jag satt mig i frisörstolen och fixade till mitt barr till hår. Blev ingen större skillnad, liite kortare, men inte sådär fasligt mycket.
Den finfina dosan som nu ligger nära datorn, tills den behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback