I just haven't met you yet

Tisdag 27/9-11

Godkväll! Sitter här och är nu klar med psykologin. Känns som att jag alltid skriver om denna psykologi, men det beror delvis på att vi ALLTID har läxa i psykologi. Jag har skrivit två meningar och nämnt ämnet tre gånger, känns inte superbra. Hur som helst är jag nu klar med uppgiften, vilket betyder att jag kan bocka av det! Nu ska jag sätta mig med historian. På fredag är det nämligen ett omvänt prov, dvs. vi ska skriva ett prov med G, VG och MVG frågor. Kan bli spännande i och med att jag aldrig har gjort ett sådant prov tidigare, men för att kunna göra ett sådant prov gäller det att vara påläst!
Dagen har rullat på rätt segt. Hade sovmorgon till 12.25, men befann mig på skolan 9.15. Nu undrar ni säkert om jag slog i huvudet då jag sov och svaret är nej. Är man naturare så är man och då befinner man sig så tidigt på skolan för att kunna göra bort en matteinlämningsuppgift som är tills fredag. Hur tror ni det gick med den? Rätt dåligt skulle jag vilja säga. För stunden ville jag bränna upp böckerna, men det får vänta till efter jul! Därefter hade vi svenska och matte. En inte så jättevärd skoldag, men den funkade helt klart!
När jag sedan kom hem blev det att fort proppa mat för att sedan fara ut och övningsköra. Så under drygt en och en halv timma var jag och min far ute och körde.Kan säga att jag gick genom i princip allt man kunde göra, från att köra på landsväg till att göra fickparkeringar till att starta i uppförsbacke. Ja, listan kan bli lång, men ni förstår nog vad som menas med att övningsköra.
Kan säga att detta inte skulle sitta fel i magen. Kroppen är slut på energi. Så jag ska bege mig ner och koka mig en varm kopp te, mysa ner mig under en filt och läsa om sveriges stormaktstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback