I know that we can be so amazing

Torsdag den 29/9-11

Godkväll! Sitter här och njuter lite smått av mitt Spotify Unlimited. Är lite av en musikgalning, vilket märks då mina klasskamrater försöker att välkomna mig varmt på morgonen, men med två proppar i öronen + härlig musik bidrar till att jag inte hör ett dyfft(förutom det som spelas då..). Så att från den 1 Maj ha levat med 10 timmars musik i en månad?! Till att nu kunna lyssna på musik om och om igen utan reklamavbrott har gjort mitt liv en liten gnutta mer fantastiskt!
Hade idag två labbar som gick minst sagt bra. Jag och Elin är duktiga labbpartners då vi under biologilabben lyckades koka oss lite kött och potatis som vi sedan skulle dränka med väteperoxid för att se vad som hände. Potatisen var små bitar och köttet var njure, dvs. kanske inte någon direkt festmåltid. Men det gick finemang sooom även fysiklabben gjorde. Ja, ni läste rätt! det gick undan och vi fick fantastiska svar och det blev några riktigt fina labbrapporter = bra start på dagen. Därefter hade vi fysik, som gick helt OK. Slutade tio i ett, men gick inte från skolan förrän 15.15. Satt nämligen kvar på skolan och gjorde klar matteinlämningsuppgiften i drygt två timmar. Där jag, Caro, Carro, Linnea, Elin, Joel och Jonathan kämpade hårt för att bli klara. Kan säga att jag var en nanosekund för att ge upp x antal gånger, men det gick vägen. Så nu är det ur världen - för den här gången...
Hade även sång ikväll, vilket var lika trevligt som alltid. Repar lite för en konsert som kommer att vara i Ursviken inom en snar framtid, så det blir nog himla trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback