If you have to kill me use a tommy gun baby

Måndag den 5/9-11

Så är en helt ny skolvecka igång och jag klagar inte sådär supermycket. Kanske för att vi inte riktigt har kommit igång än eller för att jag har varken engelska eller tyska nu som enligt mig och några andra var några utav de tyngsta ämnena då man ALLTID och då menar jag ALLTID fick läxor i diverse ämnen. Att mitt schema ändå är sådär helt OK är inte tokigt heller.
Började dagen med Psykologi A. I och med att vi var borta hela förra veckan ligger vi nu efter fem timmar i arbetstid, vilket är rätt mycket. Så ikväll blir det jag och psykologin som hänger tillsammans. Efter det hade vi ett gigantiskt hål och det blev ännu större då vi fick sluta 45 minuter tidigare från psk. Så vi strosade runt, pratade med folk och hade det allmänt gemytligt. Åt oss en liten matbit i form av dagens lunch - potatisburgare! Hade efter det svenska där vi började med Realismen/Naturalismen där vi även fick låna en bok. Har ingen aning om vad den heter, men den skulle tydligen handla om mord och sådant spännande. Efter det biologi och efter det matte. Rusade sedan som en ilande vind iväg för att hinna med bussen på fem minuter. Träffade på Ville så vi rusade tillsammans, men sedan fick vi ett samtal av en viss Adam som tänkte skjutsa oss hem. Kul att man har fina kontakter alltså! :D
Nu ska jag sätta mig med psykologins värld och hoppas på att jag kanske blir klar redan ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback