I'm gonna staaaaay

Fredag den 24/9-11

Fick ikväll besök av Sara, Linn, Viktor, Alle och Marcus. Mycket gemytligt med kladdkakebak, snack och "film". Var dock helt slut efter skolveckan, som ändå inte har varit sådär superjobbig, så jag var rätt seg under hela kvällen. Fick även beröm för min "berömda" kladdkaka, vilket denna gång kanske blev en aning misslyckad, men som sagt blev den godkänd av den stora fotografen Sara ;) Så det är något stort här!
Nu ska jag banne mig hoppa i säng! Imorgon blir det ut på en löptur, om vädret tillåter, sedan blir det in till stan för biomys! Gillas!
Bjuder på en repris på dessa två bilder. Ska ta tag i redigeringen nu på allvar, så att några fler bilder också kan komma upp på bloggen, men som ni har förståt går det rätt segt med det..

Kommentarer
Postat av: Sara

Den blev inte bara godkänd hörru, den fick minsann toppbetyg! :D



Vad vart misslyckat med den?



Fina bilder! Det enda jag inte riktigt gillar är bakgrunden. Det hade varit finare med natur eller en stenmur som bakgrund :)

2011-09-24 @ 03:04:55
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback