Maybe I will make you feel that good tonight

Tisdag den 20/9-11

Godkväll! Var ett rätt flummigt inlägg jag skrev igår, varför det blev så var väl för att jag helt enkelt inte hade hjärta till att inte skriva ett inlägg, men sedan var så pass stressad så att jag inte kunde skriva det mer utförligt än så. Så jag ber för miljonte gången om ursäkt.
Varför det nu blev så stressigt för lilla mig igår var helt enkelt för att jag gjorde psykologin direkt jag kom hem, sedan blev det ut och gå med Elmira itll ungefär halv tio -> duschen och sedan platta håret då några i klassen ville att jag skulle göra det. Dock har jag så pass lockigt hår, så det tar ett bra tag att få det någorlunda platt. Så jag hade väl plattat halva håret då jag skrev inlägget.
Hur som helst blev tydligen mitt plattade hår en succé på skolan. Jag fick många komplimanger, men också många blickar före de ens kände igen mig. Jag blir tydligen igenkänd på mitt hår på skolan, så det blir ju en aning annars då man plattar det. Jag valde dock fel dag.. Det regnade nämligen ute, men jag tänkte att ett paraply skulle räcka. NJA, jag vill inte påstå det direkt. När jag kom fram till skolan hade små lockar kommit fram, så det var inte längre platt utan mer vågigt. Mission failed. Var i alla fall en rätt lugn dag där vi även började med projektarbetet - Baldershowen. Tror att det kan bli riktigt riktigt bra!

Ikväll har jag suttit med en utav mina bästa vänner - körkortsboken. Gjort faser hemifrån så nu är jag rent utav spyless, men det är inte alls länge kvar nu. Så det är bara att hålla ut helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: linn

Kämpa kämpa kämpa!

2011-09-22 @ 10:07:00
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback