Pictures of last night ended up online

Söndag den 18/9-11

Sitter här och flåsar likt ett djur. Klockan gick snabbt ikväll hos Alle där jag, han och Simon såg på film - Hur många lingon finns det i världen. En riktigt riktigt fin film som jag verkligen gillar! Blev sedan lite prat med Adam då tiden rusade iväg ÄNNU mer, så jag cyklade hem likt en dåre medan jag blev jagad av honom, Alle och Simon med bil. Kände mig en aning hurtig som cyklade, men nog hade jag lika gärna kunna åkt bil.
Har inte alls gjort särskilt mycket idag egentligen, skrivit klar min psykologi och lämnat in den. Sedan varit med grabbarna som jag skrev om tidigare. Gårdagen spenderade jag som sagt med Linn på kvällen där vi såg film(det vi är bäst på!) vilket var riktigt mysigt :)

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon är det skola och jag går fulldag.. Kändes inte så fruktansvärt roligt, men det får funka helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback