110412

Godmorgon vänner! Visserligen vaknade jag inte nyss, men det känns ändå som morgon för mig fortfarande, så jag skriver godmorgon! Hur är läget med er? Med mig är det bara bra, blev en sen natt men då fick jag sova längre på morgonen också vilket var riktigt skönt! Nu strax ska jag bege mig ut på en powerwalk med Julia, ska bli riktigt trevligt att träffa henne igen :) Nog för att vi går samma kurs numera, Etik och Livskunskap, men det blir ju inte riktigt samma sak..
Har ni förresten sett min nya header? Såklart ni har, det är det första man ser när man kommer in på min blogg, hehe. Vad tycker ni? Kändes hur som haver dags att byta header från den gamla, så hur länge denna kommer att stå kvar är oklart. Men än så länge duger den fint :)
Ha en fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Okeej! Jag tar det bara lungt, svarar på kommentarer och ser på TV!

Ikväll får vi se vad som händer!



Vad använder du för kamera?? :)

2012-04-11 @ 14:12:39
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: Sofia - FOTO

Sv: Okeej! Kul! :)

2012-04-11 @ 16:30:45
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback