Frågestund: Svar 3

Vad skulle du hellre välja att få, mörkt skägg eller hårig rygg?
Mörkt skägg, haha?

Vad skulle vara värre, vara utan din mobil eller utan din dator?
Mobilen tror jag, mest för att dagens mobiltelefoner är som små datorer. Min mobil har i alla fall en processor som är lika bra som en dators....tror jag?

Vem skulle vinna i ett snöbollskrig mellan Simba och Lilla sjöjungfrun?
Lilla sjöjungfrun, för hon har händer och kan göra ultimata snöbollar medan Simba inte är lika bra på det..

Vad är ditt favoritfika?
Jag ÄLSKAR fika så jag vet inte riktigt, men kladdkaka sitter ju inte helt fel..

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop!

Var skulle du helst vilja resa utomlands?
Jag skulle vilka fara till Italien, Egypten, Frankrike och USA.

Hur stor är den största fisken du fångat?
Tror den vägde kring två kilo ändå:O

Vad är det för mönster (om något) på ert toapapper hemma?
Vi har lambi, så det är nå blått mönster.
Har du några planer på att göra lite videoinlägg på din blogg?
Ingen har frågat efter det, men det skulle helt klart vara kul att prova på det. Dock måste jag komma på något att prata om..

Skulle du hellre vilja vara 2dm kortare eller 2dm längre?
2 dm kortare tror jag?

Blir du arg om någon spelar dig ett ofarligt spratt?
Onej, bring em om!

Är du nöjd med den nya uppdateringen till din mobil?
Jodå, det är jag väl!

Hur ofta får du höra komplimanger varje dag?
Inte varje dag, så man försöker att ta åt sig de man får :)

Har du haft eller har du någonsin tänkt skaffa en näs-piercing?
Nej, det skulle jag inte kunna ha. Fatta så obehagligt det skulle vara när man blir dyngförkyld och fruktansvärt snorig!

Blev du rädd för tomten som liten?
Nej, jag var en modig liten brud.

Vad gillar du för musikgenrer?
Jag gillar all sorts musik, allt från metal till smooth.

Vem lärde dig göra din berömda kladdkaka?
Jag själv tror jag xD

Vad är den godaste frukten du vet?
PÄRON♥

Vad sover du i för klädsel?
En stor t-shirt ^^

Brukar du ha tofflor eller sandaler inomhus?
Nope!

Cyklar du ofta?
Jodå, jag gillar att cykla :)

Vad är lägsta summan du skulle ta, för att låta någon måla dina öron knallblå med ej vattenlöslig spritpenna?
1 krona.

Har du testat på någon kampsport?
Nej, tyvärr..

Har du någonsin sparkat en kille mellan benen och isf varför?
Haha nej!

Vad tycker du är godare, blåbär eller hallon?
De blåa bären.

Om du vore en färg, vilken skulle du isf vara?
Grå tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback