021212

Godkväll mina vänner!
Sitter här i min morgonrock, som för tillfället får kallas kvällsrock. Har gått och blivit med förkylning och feber, som tur var har febern försvunnit så nu är bara snoret och halsontet kvar. Hoppas innerligt att det kan gå om lagomt till Stockholmsresan som faktiskt är nu på onsdag! Dock är det med sorg i hjärtat då Musekonserten inte blir av. Sångaren har nämligen gått och brytit fotleden och har på så vis ställt in konserterna i bl.a. Sverige och Norge. Känns otroligt tråkigt då jag har sett fram emot denna konsert i många år, men det finns inte så mycket att göra åt det.
 
Men resan blir i alla fall av och jag längtar ändå! Blir att umgås med Filip, shoppa lite julklappar, miljöbyte, umgås med min saknade syster och Elmira. Kommer att bli några kanondagar! Ni får hålla tummarna för att jag inte tappar bort mig där nere. Jag har endast varit i Stockholm två gånger(om man inte räknar med de x antalet gånger man har varit på Arlanda flygplats för att byta flyg iom utlandsresa eller dylikt). Så det kommer minst sagt bli spännande!
 
Hoppas allt är bra med er!♥

Kommentarer
Postat av: limpan

Nääää vad trist!!! :O men hoppas att det blir en trevlig resa ändå :)

Svar: Jo det sög väldigt mycket:/ Men, man gör det till det man vill att det ska bli! Så det ska nog bli bra ändå! :D
Madelené Karlsson

2012-12-03 @ 14:07:28
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback