091212

God afton! Sitter här och känner mig halvkrasslig. Sov i princip ingenting inatt pga feber och yrsel. Så mot min vilja var jag tvungen att sjukskriva mig denna dag. Kändes riktigt tråkigt, men då jag ska bli inskolad på ett till ställe imorgon, känns det som att jag måste känna mig pigg och fräsch. SÅ idag har jag gjort i princip ingenting, vilket i sig har varit ruskigt skönt. Ska fortsätta på samma spår, men ska lägga mig och titta på Harry Pe, med lite popcorn som tilltugg. Kändes inte alls fel!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag tycker din blogg har blivit sämre. Jag menar, hur länge sen var det inte du gjorde ett inlägg om mig och la upp bilder på mig?..skärpning

Svar: Jag ska bättra mig!!
Madelené Karlsson

2012-12-11 @ 15:03:03
URL: http://therambostyle.blogg.se
Postat av: limpan

Harryyyy Peeeee! <3

2012-12-12 @ 21:18:03
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback