291212

Idag har jag tagit tummen ur och gjort en beställning jag sent kommer att glömma, eller för den delen ångra. I ett och ett halvt år har jag trånat efter detta kamerahus och ikväll la jag beställningen(ja, jag hade 39 graders feber förra natten så det blev inget jobb för mig...). Så nu kan jag knappt bärga mig!
Inte nog med att jag beställde ett nytt kamerahus, jag beställde även ett nytt objektiv som jag känner kommer att bli till stor nytta, men även ett objektiv som jag har mycket att lära mig av då det har en "fast zoom". Blir en riktigt utmaning!
 
Lyckan som uppstår när man har beställt en ny kamera är nog helt oslagbar. En bra julklapp till mig själv helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback