311212

Vi är inne på årets sista dag och jag tror att den kan bli riktigt riktigt bra! Jag kommer att umgås med fina vänner här i Ursviken och det kan inte annat än bli en superbra start på det nya året, som jag hoppas innerligt kommer att bli bättre än 2012. Detta år har för mig varit ett omvälvande år med upp, men fler nedgångar där jag har fått kämpa mer än någonsin. Nu är jag på benen igen och ser fram emot vad detta nya år kan erbjuda mig! Idéer kanske går över till planer som i sin tur blir verklighet, jag vet inte och jag vill nog inte heller veta.
 
Jag hade tänkt göra en årsresumé, men när den kommer vet jag inte. Den kommer dock att komma med bilder från varje månad, samt lite kommentarer.
 
Hoppas ni får en fantastik nyårsafton och ta hand om er!!♥
 
Och ja, jag är redan klar även fast klockan strax bara är fyra. Jag är en tidspessimist och när jag väl längtar efter något så ja...då längtar jag hehe. Vi hörs om ett år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback