Sammanträffande

Jag vet inte om ni minns det? Men i somras tog jag bilder på en liten liten kille, bara av en ren slump då jag såg det perfekta tillfället att ta kort på honom när han satt i gräset. Hans mamma ville såklart ha bilderna och jag skickade dem. Så på jobbet satt jag och en kvinna och pratade om intressen. Vi kom då in på mitt fotande och helt plötsligt inser vi att det var hennes underbara son som jag tog kort på i somras. Vilket otroligt sammanträffande att jag skulle jobba med den kvinnan!
 
Fick då höra av henne att hon älskade bilderna. De var förstorade, satt som stora canvastavlor hos morföräldrarna samt fanns i ramar i hemmet. Att göra en människa glad är ju något fantastiskt och att både hon och hennes föräldrar(samt hans föräldrar) älskade bilderna gör, i alla fall mig, mer taggad på att fortsätta fota. Det visar ju att resultaten blir bra. Oj vad det gjorde min dag!
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Är tillbaka efter min bloggpaus men nu på ny blogg. Följ mig gärna där istället! :) Kram

2012-12-20 @ 17:00:58
URL: http://nattstad.se/nathalienyren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback