060212

Godkväll! Internet är tillbaka, dock har vår reuter gått sönder så jag sitter inte på det trådlösa utan har en kabel in till datorn för att ha tillgång till internet. Varför känns detta verkligen urgammalt? Får mig att tänka på när man skulle in på internet när man var liten och ljudet som kom när man skulle koppla upp sig. Tog en evighet att komma in, men man fick en liten truddilutt medan man väntade!
Helgen har bjudit på massor med trevligheter i form av mys med vänner och familj. I och med att det har varit ända nere i -38 grader här har, i alla fall jag, inte valt att vara ute. Så det har blivit spel och film hela helgen. Vilket har uppskattats starkt! :)
Ikväll har jag suttit och skrivit på min uppsats om "Är djurs liv mer värt än människors" som vi fick på EOL kursen. Känns som att jag är riktigt klar med det nu, så det är inskickat! Jag har även beställt hem lite bilder. Funderar på att göra någon typ av fotovägg som man kan utveckla med åren, men vi får se hur det blir. Mor och far lär väl inte bli allt för nöjda med massor av hål i väggen, så jag kanske gör ett fotocollage istället. Hur som haver väntar jag i alla fall spänt på bilderna som borde komma inom kort.
Hoppas ni har haft en riktigt fin helg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback