080212

Godkväll åter igen! Sitter och nöter på låten jag la upp igårkväll. Han är ju så fantastisk att man blir lite knäsvag, eller inte bara lite, väldigt mycket! Det är en typ av öronorgasm skulle man kunna säga.
Halsen ömmar även idag och det känns inte sådär superkul direkt. Hade tänkt ta mig en powerwalk ikväll mellan fysikplugget, men jag känner att det bästa är nog att stanna inne och hoppas på att det går över så snart som möjligt. Känner inte för att ligga i hög feber och vara snorig just nu. Speciellt när kylan börjar ligga strax under -20 sträcket, vilket betyder att man kan vara ute och åka skidor! Har verkligen fastnat för det, just för att det är träning för verkligen hela kroppen. Kondition, armar, ben, mage och rygg. Blir flera flugor i en smäll så att säga ;)
Nu ska jag bege mig neråt och ta mig en kopp te och sedan sätta mig med fysikuppsatsen igen. Har ni någonsin hört talas om något sådant för övrigt? Jag har då aldrig skrivit en fysikuppsats i hela mitt liv, så detta är då första gången, men det är kul med variation. Speciellt då jag inte riktigt kommer överens med fysiken..hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback