170212

Jag är hemma och det är helg, redan?! Känns som att det var nys det var måndag och jag gick med min eländiga väska med hela 25 kladdkakor till och från Kaplan. Jag bakade ju 35, men 25 stycken skulle in till staden så då var det bara att ta min gamla och ruttna fotbollsväska att bära dem i. En kladdkaka vägde ungefär 300g så ni kan ju gissa hur mycket jag bar på sammanlagt? Jo hela 7,5 kg! Världens träningspass kan jag lova och jag hade träningsvärk dagen efter också, lite smått sjukt sådär..
Hur som haver, idag är det fredag och den dagen har rullat på som alla andra dagar. Hade redovisning om abort på religionen där jag visade min fantastiska powerpoint. Tror aldrig att jag har gjort något så fantastiskt i hela mitt liv, mitt lilla hjärtegull. Kan sitta och skratta åt den nu, i detta ögonblick. Inte för att den var dålig, utan för att den var precis Madde och Elin humor. Kanske inte det bästa när man ska ha redovisning framför klassen, men det gick vägen!
Efter skolan gick jag lite på stan och tog sedan en fika med min fina kusin. Har inte umgåtts på väldigt väldigt länge, så det var mycket att ta igen och tiden går verkligen fort när man har något att prata om! Satt där i nästan två timmar och det kändes mer som två minuter. Hur som haver var det himla mysigt som sagt :)
Ikväll blir det att umgås med Fellanpellan som jag inte heller har varit med på väldigt länge. Ska bli mys, nog för att jag är mer likt en zombie idag då jag inte sov särskilt mycket, men det får hon leva med hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback