180212

Hallå! Hur är läget med er? Själv sitter jag och är helt slutkörd i huvudet. Har suttit och pluggat på historian i två timmar och jag har nog inte ens kommit 1/5 så långt. Har 65 sidor att skriva om och jag har gått genom kanske 11-12? Nog för att jag läste alla sidor i torsdags, men jag är en människa som lär mig genom att skriva så egentligen borde jag inte klaga. Just do it! :)
Var i morse ut och åkte skidor. Förbättrade mitt resultat på 5.5km med två minuter och ändå var spåret riktigt dåligt + motvind, så detta känns ju kul! Blir lite mer variation än att vara ute på powerwalks hela tiden, blir en aning enformligt, speciellt om man går själv. Nog för att skidspåret kommer att bli enformligt också, men det får jag ta.
Ikväll får vi se vad som händer. Känner mig slutkörd rent fysiskt och psykiskt på grund av skidorna, plugget och en förkylning som har börjat härja. Så vad kvällen har att erbjuda är ännu oklart, men det blir nog bra vad som än händer :) Hoppas ni har haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback