Mål per vecka

Jag och min kusin kom överrens om en sak i fredags. Först att vi skulle börja ses oftare, jag minns helt ärligt inte sist vi umgicks? Sedan att vi skulle sätta upp ett mål för varje vecka, som vi antingen gör eller inte. Låter lite konstigt kanske? Låt mig förklara. Vi har alltså ett mål för en vecka, som vi ska bestämma oss för eller inte och under veckan som går måste vi komma fram till någonting. Varesig det målet går igenom eller inte. Jag kanske väljer för nästa vecka, "Ska jag färga håret blått?". Då får jag tänka på det under veckan och senast söndagen måste jag kommit fram till ett resultat. Båda två var riktigt taggade på detta. Så ikväll ska vi höras av, byta ut våra mål och sedan försöka att komma igång med dem! Vi har nu valt mål för en månad, alltså fyra stycken(då det är fyra veckor på en månad). Så om jag känner för att dela med mig av det, så kommer jag kanske skriva lite om det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback