När man inte har facit i handen

Ikväll fick vi det tråkiga beskedet att min älskade farmor lämnat jordelivet. Jag sitter nu i chock och har inte förstått det riktigt. Tårarna rinner, men varför? Kan tyckas att det låter okänslosamt, jag menar, en människa har dött. Men chocken har inte lagt sig än. För farmor har alltid funnits där och hon ska alltid finnas där, visst? Jag älskar dig underbara farmor, du var stark in i det sista men även du orkade inte med alla fysiska symptom som uppstått. För mig är du ännu den starkaste, lysande stjärnan på min himmel. Jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Kram ♥

2012-02-28 @ 00:03:35
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback