300112

Godkväll på er! Ser att det är många som har varit inne på min blogg, men inga kommentarer vilket egentligen är standard för min blogg. Jag förstår er, för det finns ju inget att kommentera så. Men..men..inte deppa för det! Fick nämligen veta att min älskade farmor hade fått en typ av "tiaattack". Hade aldrig hört talas om det tidigare, men det betyder att hon hade fått en blodpropp i halsvenen, som turligt nog löste upp sig. Det har dock tagit på henne, men läget är stabilt och jag kan säga er att jag fällde en glädjetår när jag kom hem och fick veta den goda nyheten.
Denna kväll har jag spelat lite gitarr, som jag inte har gjort på år och dagar(typ) och även varit ut på en timmas powerwalk. Jag insåg då att Ursviken är så vackert ändå, även fast det inte händer mycket här så finns det så mycket att se och uppleva på något sätt. Kanske låter lite gammalmodig, men jag fick den känslan ikväll. Dock kan det bero på att jag inte lyssnade på partymusik direkt..
Imorgon är det sovmorgon som gäller och jag kunde inte vara mer lycklig. Så med denna lilla "uppdate" och inlägg säger jag godnatt för mig!♥

Kommentarer
Postat av: linn

Ååååh så bra att allt löste sig! <3

2012-01-31 @ 07:34:43
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback