Han dog som en soldat ska

Söndag 22/1-12

Godkväll! Klockan är strax elva, eller ja den lär nog vara det när mitt inlägg är klart, och jag är tröttare än tröttast. Ska hoppa i säng så fort detta inlägg är klart!
Hade en fantastiskt fin helg med släkten med fantastisk mat, spel, skratt och bara massor med kärlek. Är inte superofta vi träffas på en och samma gång, men när det väl händer brukar det vara riktigt fint - vilket det då var! :) Vet inte vad jag ska berätta specifikt i detalj, men det var i alla fall helmysigt och det behövdes!
Idag har jag repat med Baldeshowen, går sakta, men säkert framåt och jag tror detta kan bli kanonbra! Många bra förslag från alla håll och många olika musikstilar, så det ska bli spännande att se hur resultatet blir. Därefter åt jag middag med Filip och såg sedan film med honom. Var ett riktigt riktigt bra tag sedan vi umgicks, så det var på tiden.
Min helg väldigt kortfattat. Hoppas er helg varit fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback