I can't carry on like this

Söndag den 8/1-12

Godkväll kära vänner! Idag har jag varit ute på årets första skidtur med ingen mindre än min lillebror. Nog för att han är liten, men han är hela 12 bast! Snart spurtar han väl iväg och blir längre än mig, men med mina 175 cm så är det inte det lättaste att bara spurta om mig på en gång..hehe. Hur som helst var det minst sagt trevligt och riktigt härligt. Var kring -8 grader - vilket är perfekt väder att vara ute och åka. Inte för kallt och inte för varmt = man svettas inte, men fryser inte heller!
Gårkvällen var tänkt att spendera framför tv:n bara för att ta det lugnt i min ensamhet, men Alexander kom förbi och hämtade upp mig. Så vi begav oss till Marcus dit även Pontus kom efter ett tag. Dock låg vi bara framför tv:n och glodde, men en aning mer socialt i alla fall, typ.
Nu snart ska jag ta bilen till stan för att träffa upp Julia, som jag inte har varit med på mer än ett år och då var det inget skämt om att det för nio dagar sedan var 2011 utan att det nog var ett år sedan vi var med varandra sist. Så det ska bli minst sagt trevligt att träffa bruden igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback