I will start a fire that will always burn

Måndag den 9/1-12

Kvällen före skolan börjar om och jag börjar på min sista termin - helt sick! På något sätt känner jag en slags ångest, men ändå kommer det att bli ett minst sagt spännande år då det gäller att komma på vad man vill göra med sitt liv. Får se vad jag gör om ett halvår helt enkelt! Alltså dagen efter jag fyllt 19 med andra ord.
Dagen har jag i alla fall tillbringat med Elmira på schtan. Fann mig ingenting som ville flytta in i min garderob. Är inne i en period då ingenting blir särskilt snyggt på mig, inte ens skjortor som jag trots allt älskar. Får hoppas att den perioden går över snart då jag börjar vara i behov av att köpa någonting. Behöver fräscha upp min garderob helt enkelt!
Under kvällen har jag suttit och skrivit på min psykologiuppgift som jag sparat till idag och den ska vara inlämnad imorgon. Tog drygt en timma att göra klar och därefter läste jag lite på en bok som ska vara utläst tills onsdag. Känns som att jag har utnyttjat denna dag rätt bra och nu hade jag tänkt lägga mig i tid för att läsa och "köra slut på mig själv" så att jag kan somna innan två i natt. Nog för att vi har sovmorgon imorgon, men jag måste vända dygnet känner jag.
Hoppas ni har haft en fin kväll och ett fint jullov!♥


Kommentarer
Postat av: Mickis

Du är inte den enda som behöver fräscha upp sin garderob, bara jag öppnar min så får jag avsmak och önskar jag vore nudist och bott på en nudiststrand (nåja xD)



Du kanske kan ta med dig Sara och mig på shoppingrunda? Jag behöver såklart smakråd och ni är säkert bra på ge sånna.

Men det måste vara kläder som INTE är vita för jag har för många sånna och det är dem jag är så less på.



Kram på dig Ståltjejen! :)

2012-01-10 @ 16:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback