I'm not lost just undiscovered

Tisdag den 17/1-12

God eftermiddag! Hur rullar livet på för er? För mig rullar det framåt, som alltid och jag ska inte klaga! Hade idag min andra Etik och Livskunskapslektion och det är verkligen någonting extra. En kurs jag tycker är riktigt intressant med en lärare som lär ut bra! En dialog från lektionen:
Elin: *Viskar* Han går kobent..eller hur?
Madde: Va?
Elin: Han går kobent!
Madde: Jaha, jag trodde du sa att han var en godbitt!
Elin: Man hör det man vill höra Madde...
Resterande tid av dagen rullade på bra och vi började även om med baldershowen igen. Känner peppen för att det ska börja arta sig så att vi kan börja fixa detaljer på låtarna!
Men idag mina vänner är det en speciell dag, ja ingen helt vanlig dag. Idag fyller nämligen min vän Linn hela 19 bast! Känns som att jag nyss fyllde 18 och nu är hon 19? Jag hinner aldrig ikapp henne.. Hur som helst ska jag strax bege mig för att gratulera henne, dock har hon gått och blivit sjuk så det blir en snabb visit!
Ett inte allt för fagert collage som jag snabbt slängde ihop, men detta är presenterna hon ska få. Är egentligen ingen storpysslare, men jag har nu knepat ihop lite rim till varje paket som ska ge henne en hum om vad de innehåller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback