There'll be no sunshine if I lose you baby

Onsdag den 4/1-12

God eftermiddag! Nog för att jag inte har ätit middag, så egentligen blir det "God förmiddag", men det känns som att det är för sent för att skriva så. Någon som vet vars gränsen går på för-och eftermiddag? För vissa äter ju middag fyra(som jag) och vissa äter kringa åtta? Rätt stort tidsintervall om ni frågar mig..
Jag är nyss hemkommen från staden och en helmysig fika på Ainas med min fina Olivia. Var galet länge sedan vi umgicks, så det var minst sagt på tiden. För övrigt är Ainas ett helmysigt café, så jag fattar inte varför jag inte far dit och fikar oftare? Nog för att jag då kanske skulle gå upp några kilon, men så här under vinterhalvåret gav det mig en supermysig känsla i kroppen!
Ikväll kommer Limpan hit aka. Linn och det är åter igen dags för en gammal goding - Disneymaraton. Jag vet, jag är hela 18 år gammal, men de filmerna ligger mig fortfarande varmt om hjärtat. Ska absolut tvinga mina framtida barn att se dem på en gammal VHS-spelare medan andra barn ser filmer på en 100 tums LCD tv med 3D glasögon och sådant spännande! Jag hade för övrigt tänkt göra ett litet inlägg om mina kommande nyårslöften. Inga speciella egentligen, men eftersom alla andra bloggare skriver om dem, så ska nog jag försöka att vara lite wannabe och göra detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback