070612

Jag sitter här och är en aning nervös inför morgondagen.
Om dryga 12 timmar är jag på väg att ta studenten. Dagen som jag aldrig trodde skulle komma. Gjorde klar skrindan(ald
rig skrivit det ordet förut förresten) ikväll och den blev banne mig snygg! Känns så 
overkligt detta. Idag var sista dagen på balder, sista gången jag låste upp mitt skåp och delade det med Elin, sista gången jag åt i matsalen, sista gången jag umgicks med klassen i en skolmiljö. Efter studenten kommer mitt liv att ta en stor vändning, det känner jag på mig.
Igår var det balen för er som bor i Skellefteå, eller ja, alla fick väl komma. Men ni visste väl om att den var, om man skriver så. Var himla trevligt och jag gick med min fina vän Ville! En mycket fin kväll med många fina vänner, god mat och en rätt härlig stämning. For hem med ett leende på läpparna, även fast jag var trött som stryk. Kan säga att det var rätt spännande att fixa ut allt tjaffs ur håret också. Ett tiotal hårklämmor och tuperat hår + mitt lockiga annars rätt tjorviga hår. Pappa fick agera hårfixare och lyckades tvätta ur allt med bara några hårstrån som lämnade mitt huvud.
Oj, vilket osammanhängande inlägg detta blev? Lika bra att jag slutar nu och återkommer en annan dag då nerverna har lugnat sig och då jag kan sluta kalla mig student! Här har ni i alla fall en bild på oss, en av en miljon typ? Lånade denna av Erica då jag inte har fått de andra. Så Erica, hoppas det gick bra att jag lånade den! Varför låter jag påverkad när jag skriver? Åh, jag slutar nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback