140612

Hallelåja! Jag är nu hemkommen från mitt första arbetspass, eller jag kom väl hem för en timma sedan. Slängde i mig mat direkt jag kom hem då jag inte hade ätit på sex timmar... Hur som haver gick det riktigt bra och jag kommer att bli fortsatt anställd på Willys! Kommer att bli lite smått från början, men kommer att bli mer allt eftersom. Känns bra att jag kommer att vara vidareanställd senare till hösten också!
Förkylningen sitter dock fortfarande kvar i min arma kropp, men jag ska försöka ta mig ut idag och umgås med några fina vänner. Har inte varit med någon sedan söndags tror jag, så abstinensen kommer hehe.
Jag bjuder på denna fina bild, bara för att jag är så glad idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback