210612

Hallå vänner! Imorgon är det midsommar och det kommer nog att bli kanoners! Vädret verkar bli riktigt riktigt bra under hela dagen och kvällen spenderas med fina människor, så det kommer som sagt att bli riktigt fint! :)
 
Idag har jag varit på Personlig assistent och blivit introducerad till den jag ska jobba med. Känns spännande då det är något jag aldrig har hållt på med tidigare, men det ska lösa sig bra! Träffade även upp Filip efter det för att ta en mysig fika och sedan boka MUSEBILJETTERNA! Är så galet taggad, även fast det är typ ett halvår kvar. Märktes rätt tydligt att det är många i Sverige som gillar dem då det bara har gått 10 dagar och biljetterna snart är slutsålda. Men nu har vi var sin och det känns tryggt och bra!
 
Nu ska jag kila ut och springa, var flera veckor sedan sist då jag har varit förkyld nå nanting + studentveckan. Därefter ska jag fortsätta att måla på mitt nattduksbord som ska gå från träfärgat till vitt.
 
Hoppas allt är bra med er!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback