240612

Hallå vänner! Hoppas er midsommar var riktigt riktigt fin! Dagarna bara rullar förbi och nu är det söndag, igen. Har dock producerat stort denna dag då jag har städat rummet, toan samt varit ute och löpt. Förbättrade min tid med hela 6 minuter?! Tror det var förkylningen som höll mig tillbaka rätt mycket förra turen, högst omöjligt att jag efter en löptur har ökat min kondition så kraftigt... Nu ska jag dock ut på en prommis med en fin vän, därefter blir nog kvällen helt lugn. Vilket absolut inte är fel! :)
 
Detta är en bok jag har börjat på nu, för bara någon dag sedan. För några år sedan var jag en riktig bokmal och läste böcker stup i kvarten, jag blev mätt på det, men efter att ha läst några kapitel av denna är jag fast! Rekommenderar den starkt till er som gillar kriminalromaner :)
 
Ta hand om er vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback