100312

När jag skulle köra hem från Sara ikväll så var det mörkt och dimmigt ute. Valde att köra 80 km/h istället för 90km/h som var maxhastigheten - just för säkerthetens skull. Hade jag kört två kilometer snabbare hade jag mest troligt inte suttit här just nu. Hade jag börjat köra från henne någon sekund tidigare hade framrutan varit krossad. Hade jag valt att köra i en hastighet jag inte hade varit bekväm med hade jag krockat med en älgtjur.
Vänner, var försiktiga ute i trafiken. Man vet aldrig när olyckan är framme♥

Kommentarer
Postat av: Mickis

Men usch! :S Vilken tur du klarade dig jhelskinnad, och även älgen gjorde det!

Världen vore sämre utan dig vännen!

2012-03-11 @ 23:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback