120312

Godkväll vänner! Sitter och lyssnar på härlig musik medan jag skriver på ett festtal som ska hållas imorgon. Blir nämligen vår sista svenskalektion - för gott! Jag kunde inte vara mer lycklig så svenskan verkligen inte har varit något ämne jag tyckt om. Kanske när jag gick i lågstadiet och skrev noveller om prinsessor, men inte nu när det gäller den svenska historian..
Första skoldagen efter lovet gick riktigt bra och det var en fröjd för ögonen och själen att vakna upp till att solen lyste in genom fönstret. Våren är på väg och för en gångs skull längtar jag. Vintern har verkligen inte varit särskilt bra då den kom sent och temperaturerna har varierat i princip hela tiden, lika bra att våren kommer nu.
Uppdateringen om vad jag har gjort i helgen och under lovet har inte varit den bästa, men lovet har verkligen varit härligt och avkopplande! Massor med skoter, umgås med vänner, lyssna på musik och bara njuta av livet helt enkelt - underbart!
Ikväll kommer mest troligt Alle och Ville hit för lite filmtittande, blir bra! :)
Klaga inte på hållningen, för den är verkligen inte den bästa och något jag borde arbeta på. Gör jag det? Nej..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj såg inte din kommentar förens nu...måste ha missat den på nått konstigt vis :S



Men vi får helt klart ta och styra upp nånting snart!

2012-03-12 @ 22:34:57
URL: http://reeeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback