180312

Baldershowen går framåt och tar upp väldigt mycket tid nu. Både gårdagen och denna dag har jag varit där från 10.00 till 18.30 - så slutkörd är man. Det är tur att det är himla roliga människor som är med så att det inte blir tråkigt. Visserligen blir det mycket dötid, men jag tror att resultatet kommer att bli riktigt bra! :) Uppvisningen för familj, vänner och utomstående kommer att vara kommande onsdag, den 21 mars, och biljetter är släppta nu. Så om det finns någon där ute(som läser min blogg dvs) som är sugen på att komma och titta så är uppträdandet 19.00 på Nordanå i Skellefteå. Biljetter finns redan nu att köpa av bl.a. mig och de andra som är med och kostar 50:-!
Nu ska jag sätta mig med fysiken. Blir en sen kväll känner jag, fysikprov på fredag och det finns inte mycket dagtid att plugga så då blir kvällarna enda tiden. Ha det fint vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback