230312

Idag fyller både min fina vän Felicia år, samt min moder. Felicia har den där "mellanåldern" inne nu, dvs. 17 medan min mor fyllde hela 50 år idag. Så det har varit full rulle hela dagen med massor med gott som jag har blivit iproppad - bokstavligt talat. Medan vissa är ute och dricker sig fulla på alkohol så sitter jag här hemma och är full på smörgåstårta. Helt okej enligt mig!
Imorgon har jag tänkt ta en lång sovmorgon, om nu inte mor känner för att komma in och väcka mig vilket hon har en tendens att göra. Så med detta inlägg säger jag godnatt och tack för mig! Hoppas ni har haft en fin fredag♥

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det är bara bra att du kan ha roligt utan alkohol, du är en bra förebild Madde som visar att man inte behöver dricka jämt :)



Och jag tycker det är jättebra att du för en gångs skull ska försöka sova ut. Även Maddor behöver vila ibland och ta det lugnt :)

2012-03-24 @ 01:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback