270312

God eftermiddag! Jag har en sådan fruktansvärd träningsvärk i benen idag. Tränade fys både i söndags och måndags och det fick mina ben sota för. Jag har alltid ansett att jag har haft vältränade ben, men när man tränar muskler som inte har varit igång på ett redigt bra tag - ja då blir det träningsvärk på köpet. Jag klagar såklart inte, är wunderbar! :)
Idag har vi även varit på en föreläsning på Campus här i Skellefteå om big bang. Jag hade mina förutfattade meningar om det och trodde att timman skulle bli riktigt dryg att lyssnade på. Men han vi lyssnade på var riktigt rolig och pedagogisk, så han fick mig att hänga med under hela föreläsningen. Dock var det en aning obegripligt. Vadå 13,6 miljarder ljusår? Och hur kan universum vara oändligt? Många frågor poppade upp i huvudet, men intressant och givande var det minst sagt!
Frågorna rullar in, men det går riktigt sakta. Så kom gärna med fler frågor, gärna rätt spännande och roliga! Ingen fråga är för dum för att ställas! :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad är den finaste komplimangen du fått av en vän?

Vad är din favoritmat?

Om du skulle vara tvungen se en film på repeat en hel dag vilken skulle du isf välja?

Hur mycket vikt kan du lyfta enbart med hjälp av dina öron (örhängen får användas)?

Om du skulle tatuera in ett disneymotiv på din kropp vad skulle det isf föreställa?

Har du gjort "Kanelutmaningen"?

Vad får dig att skratta?

Skulle du hellre sniffa ett par begagnade sockar eller slicka på en hissknapp?

Vad har du för planer för i sommar?

Gillar du fiska?

Är du bra på snickra?

Kan du joddla?

Kan du nysa och hålla ögonen öppna samtidigt?

Vad har du för favorit-tvshow?

2012-03-28 @ 03:31:49
Postat av: Karin

Sv; Vad roligt att du tycker det, blir superglad att få höra att lilla jag kan inspirera andra till träning osv!:)



Jajamen det har jag, kanske inte några drastiska resultat, men ändå resultat. Hela jag har väl blivit lite "tightare" om du förstår vad jag menar, överflödigt fett försvinner ju. Plus att mina muskler har blivit mer definerade, så det känns jättekul att träningen börjar ge resultat! Det gör mig bara ännu mer peppad, för om jag får såna här resultat efter en dryg månad intensiv träning, tänk vilka resultat jag kan få efter 2, 3 eller 4 månader...! :) Så det är bara att fortsätta ligga i! Tränar du också för att uppnå något visst mål eller tränar du bara för skojs skull? :)

2012-03-29 @ 19:11:20
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback