290312

Ja alltså det kommer in frågor, omän de inte är lika många som Kenzas så är det några stycken! Ska vi sätta ett stoppdatum tills nu på söndag kanske? Då har ni haft en vecka på er att fråga? :)
Idag har vi varit på ännu ett studiebesök i Umeå där vi har kollat på några kemiinriktningar. Jag är ju inte superintresserad av det, men jag tycker helt klart att besöket var givande. Vi fick t.ex. kolla på en gigantisk magnet med styrkan 14 Tessla. Detta kanske inte säger er så jättemycket.. Men om jag skriver att 0.1 tessla är jordens gravitation? Då kanske någon hiss kommer ända upp till toppen? ;) Jag vet att nörden inom mig växer fram tydligt här :)) Hur som haver så var nog det mest jobbiga att sitta på bussen i drygt fyra timmar för att sedan vara där i tre timmar? Aja, man ska inte klaga.
Ikväll har jag pluggat inför religionsprovet som är imorgon. Hoppas att det går vägen. Är alltid lika spännande att skriva prov med nya lärare! OOCH där kom nörden fram igen ja.. Sovgott ni fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback