En vanlig konversation mellan jag(mig) och Linn

Linn: Jamen absolut!:) men ska du sitta där själv och se?:/
Jag: Haha ingen fara ju:D
Linn: Säkert?:) är du verkligen megasuper säker?
Jag: Näe, jag ska sitta och cutta i min handled för att jag ser på melodifestivalen själv..
Linn: Då får vi hoppas att John Rolf kommer och stoppar dig!
Jag: Eller John Smith:$
Linn: Nej, båda!
Jag: Jaaaaaa! Åh, jag kommer att ha det så gosigt!
Linn: Haha men akta dig för Poca!
Jag: Eller kocoum :S
Linn: Nämen han är ju med mig ;)
Jag: Så ni är together nu eller? :O
Linn: Tror inte på sånt! Detta är bara ett one night stand ;)
Jag: Är han bra i sängen då?
Linn: Inte jämfört med John x2
Jag: Så du har prasslat med mina män?!
Linn: Och Aragorn!
Jag: Jahaja, här får man höra!
Från melodifestivalen, till Pocahontas till sex. Frågan är ju hur normala vi faktiskt är..?

Kommentarer
Postat av: linn

Haha vi är fullt normala....typ...kanske

2012-03-06 @ 11:28:54
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Linnéa Hedström

OCH ARAGORN?!

2012-03-06 @ 19:22:20
Postat av: linn

HAHA skrattar fortfarande!

2012-03-13 @ 18:07:18
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback