030512

Hallå vänner! Idag har jag varit ledig, otroligt nog. Hade inga labbar denna vecka och vår religionslärare skulle vara borta denna vecka, så det blev en ledig dag så här mitt i veckan. Inte nog med det så var alla lediga under tisdagen. Jag har alltså gått måndag, onsdag och ska gå fredag. Helt ok! :))
...meen bara för att jag är ledig betyder inte detta att jag kan ligga framför tv:n hela dagen. Nejdå, jag har varit en duktig dotter och städat hela nedervåningen samt pluggat både matte och fysik och ska snart träna. Jag har även ätit nudlar framför det engelska "Masterchef". Jag kände mig otroligt duktig i köket då de gjorde maträtter som chokladfondue med rabarberchips och glace au någonting och en massa annat smarrigt. Kul att jag även tog en maträtt som exempel?
Känner att detta inte skulle sitta fel just nu!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Mmmm! Yummy! :D Har lärt mig uppskatta kladdkaka med grädde nu och jordgubbar till det... ja det vore NAMNAM! :D

2012-05-03 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback