120512

Godnatt mina vänner! Är nyss hemkommen från Linn där det  var bastu som gällde. Är ingen van bastare, men när det gick uppemot 80 grader kände jag - nej detta går inte för sig! Så vi gick ut och in för att svalka av oss, men ändå tvinga oss själva att sitta där inne och toksvettas. Kändes som ett gympapass, svetten rann en halvtimma efter vi hade slutat. Tur var väl att vi inte hade bytt om än, annars hade jag nog inte alls sett särskilt lockande ut med mina svettringar überalles.
Jag fick i veckan hem en beställning som jag har suktat efter länge, men som har tagit slut, kommit in och tagit slut. Men nu är den hemma hos mig, så jag ska visa en bild. Men tills dess får ni vara lite smånyfikna ;)
Imorgon bär det av in till stan med min moder för att skaffa mig ett par nya löparskor. Mina har jag nött hål i. Mina hälar måste vara hard as rocks, för just nu är det bara ett tyglager som håller min häl borta från omvärlden när jag har dem på mig. Inte alls konstigt att mina hälar är fulla av blåsor då:))
På tal om blåsor som innehåller vätska, hittade denna bild från förra sommaren. Daniel och Magnus imponerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback